Wëllkomm beim Volleyball Club Bissen

Mir wellen éis virun allem fir d'Jugend vu Bissen an Emgéigend investéieren. Mir offréieren awer och Trainingsméiglechkeeten fir de Loisir.

Op dëser Säit fannt Dir an d'Zukunft aktuell Informatiounen iwwert eise Club a sportlech Resultater. Mir freeën eis iwwer all neie Spiller/in an/oder Benevolen, déi zu engem attraktive Clubliewen bäidroen wëllen.

Mir soen éise Sponsoren an der Gemenge Bissen ee grousse Merci fir hier Ënnerstëtzung!

Bienvenue chez le Volleyball Club Bissen!

Nous souhaitons nous investir avant tout dans la jeunesse de Bissen et alentour. De plus nous offrons des plages d'entraînements pour le loisirs.

Sur ce site vous découvrez à l'avenir les actualités du Club et les résultats sportifs. Tout nouveau membre ou bénévole est le bienvenu.

Nous remercions nos sponsors et la Commune de Bissen pour leur support!

Welcome to the Volleyball Club Bissen!

First an foremost we intend to invest in our youth an offer leisure training possibilities.

Here you will find in future news about our Club and results. We warmly welcome new members and supporters.

We thank our sponsors and the Commune of Bissen for their support

Volleyball Club Bissen
4, rue Edouard Brézol